• Wpisów:13
  • Średnio co: 178 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 17:39
  • Licznik odwiedzin:3 749 / 2500 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 


Pierwszy raz odkąd się odchudzam miałam napad. Dosłownie rzuciłam się na jedzenie. W godzinę zjadłam tyle kalorii ile powinnam zjeść przed tydzień. Czuję się okropnie i chce mi się wymiotować. Do końca dnia już nic nie zjem, a jutro bardzo mało.

Jestem maksymalnie zła na siebie...
  • awatar Belia: prześliczne fotki:) zapraszam do siebie:)
  • awatar *nuvena*: bardzo fajny blog, ciekawe zdjecia:) ja tez ostatnio zmagam sie z kilkoma niepotrzebnymi kilogramami i srednio mi to wychodzi, ale glowa do gory damy rade :)
  • awatar littleparadisee: Nawet najlepszym się zdarza, poćwicz trochę i będzie okej ;) Miałam jej zdjęcia w folderze, ale nie pamiętam jak się nazywał jej blog, jak sobie przypomne to ci dam znać!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
  • awatar Justyna Justi: łooo jakie maluśkie, delikatne cudeńko :) jak się dowiesz gdzie takie sprzedają to daj cynk ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 



Jest dobrze, dzisiaj rano waga pokazała 67,5 kg, ale to jeszcze nie jest cel II. Mam czas do końca lutego aby zrzucić te 0,5 kg. Dam radę!

Jutro ułożę sobie szczegółowy plan odchudzania, co jak gdzie kiedy. Myślałam nad tym, żeby zacząć dietę dukana, ale chyba jeszcze nie pora na takie wybryki gdyż trzeba bardzo dokładnie pilnować co się je. Czy któraś z Was ją stosowała? Jakie są jej efekty?

INSPIRACJE:
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 



Z dietą coraz lepiej, osiągnęłam już I cel. Jestem z siebie naprawdę dumna, a efekty widać gołym okiem. Ale to wciąż za mało...

cel I: 70kg ♥
cel II: 67kg
cel III: 64kg
cel IV: 62kg
cel V: 60kg
cel VI: 58kg

INSPIRACJE:
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 

"Nie ma ideału ale jest cel, do którego można dążyć, marzenia za którymi warto iść, cały czas pozostając sobą i starając się być sobą jak najpiękniej."



1 dzień diety
1 dzień bez słodyczy
14 dni do ważenia

wzrost: 176cm
waga: 73kg

cel I: 70kg
cel II: 67kg
cel III: 64kg
cel IV: 62kg
cel V: 60kg
cel VI: 58kg

Postanowienia:
- zero słodyczy
- starać się jeść tylko zdrową żywność
- słodzik zamiast cukru
- bardzo dużo zielonej i czerwonej herbaty
- głównie owoce i warzywa
- 1 lir wody dziennie
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 


Zdrowe, smaczne i nie pozwala nam utyć
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 


Jak na razie to nie narzekam. Ostro zabrałam się za naukę i muszę przyznać, że idzie mi całkiem nieźle. Co do diety nie jest źle, ale dobrze też nie jest. Pomyślałam, żeby zacząć dodawać na bloga bilanse dniowe i tak też za jakiś czas zrobię. Ale nie wszystko na raz.

enjoy
  • awatar Gość: świetne inspiracje, a szczególnie ich kolorystyka ;)
  • awatar hedooniaa ♥: zdjecia <3 lubie taka kolorystyke
  • awatar truly i don't believe.: Gdyby twój chłopak miał zielone oczy, też byś pokochała ten kolor oczu u chłopaków <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 


Koniec z bujaniem w obłokach, trzeba działać. Dużo rzeczy mi się w życiu nie udało, ale to nie znaczy, że mam z tego życia zrezygnować.

Jak na razie skończę ze wszystkim co do tej pory było. Przestanę wychodzić z domu dopóki się nie ogarnę, zerwę kontakt z dotychczasowymi znajomymi bo nie są tego warci, zacznę wypełniać swoje obowiązki w szkole jak i w domu, znajdę jakieś hobby, może zacznę czytać książki, ogólnie pomyślę nad tym kim chcę być.
 

 


1. Musisz znienawidzić jedzenie i pokochać głód.

2. Waga
Waga nigdy nie kłamie, co więcej - to ona jest odzwierciedleniem Twoich sukcesów i porażek każdego dnia. Waż się każdego dnia, najlepiej na czczo i o tej samej porze. Jeśli wskazówka wagi podskoczy w górę, zrezygnuj tego dnia z kolacji. Oczywiście wahania o 1-2 kg są w tzw. normie. To skutek przejściowego zatrzymania wody w organizmie.

3. Wymiary
Mierzymy się co tydzień lub dwa. Biust, talia, biodra.

4. Cele
Wyznacz sobie realne cele i dąż do nich. Nie zapominaj o nagrodach, to ważne.

5. Kalorie
Kalorie są jednym z najważniejszych punktów diety, powinnaś kontrolować ilość spożytych/spalonych w ciągu dnia kalorii. Najlepiej wszystko zapisuj, będą Ci do tego potrzebne tabelki kaloryczne i zwykły zeszyt...

6. Dieta
Ustal przede wszystkim system swojej diety. To znaczy załóż sobie np. że będziesz ograniczać tłuszcz, albo jeść tylko produkty bogate w białko i błonnik.

7. Menu
Stopniowo wykreślaj ze swojego jadłospisu tłuszcze, uważaj na węglowodany. Dla ułatwienia możesz zrobić sobie listę rzeczy, które jesz.

8. Thinspiracje
To mogą być zdjęcia, fragmenty piosenek, dosłownie cokolwiek, co mogłoby Cię zmotywować w dążeniu do celu.

9. Lustro
„Spójrz w lustro i powiedz sobie, że jesteś gruba. Nie wierz w to, co mówią inni. Oglądaj zdjęcia chudych dziewczyn i zostań taka jak one. Nie myśl o jedzeniu, nie jedz. Jedzenie sprawi, że utyjesz. Każde jedzenie tuczy. Pij dużo wody. Przymierzaj ubrania o dwa numery za małe, zmotywuje Cię to do niejedzenia, by do nich schudnąć. I nie płacz. Płacz pokazuje, że nie masz nad sobą kontroli”.

10. W dążeniu do ideału...
Miej zawsze doskonały makijaż, idealną fryzurę, dokładnie wysprzątany pokój, najlepsze notatki, oceny i tak dalej. W ogóle staraj się być najlepsza we wszystkim, co robisz. Kontrola nad sobą pomoże Ci to osiągnąć.

11. Bransoletki
To nasz symbol, nieoficjalny znak rozpoznawczy dla wtajemniczonych. Kolor czerwony oznacza anoreksję, fioletowy - bulimię. Jeśli kiedykolwiek spotkasz drugą taką osobę, popatrz jej prosto w oczy i uśmiechnij się. Ona zrozumie.

12. Nasza tajemnica
Nie mów nikomu...
 

 
Nie wiem kim jestem.
Nie wiem kim chce być.
W ogóle nie wiem po co żyję.
 

 


Postanowiłam zrzucić trochę zbędnego ciałka. Nie będę stosować żadnych diet ani nie będę się głodzić, po prostu zacznę się zdrowo odżywiać i jeść mniej a częściej.

główne składniki jadłospisu:
- wszystkie owoce i warzywa
- chrupkie pieczywo i wafle ryżowe
- jogurty, serki wiejskie
- soki, koktajle
- musli, nesvita
- herbaty (czerwona, zielona, czarna itp.)
- dużo wody

wyeliminowane z jadłospisu:
- ziemniaki
- chleb biały i bułki
- słodycze
- napoje kolorowe
- płatki śniadaniowe
- cukier biały (zamienię na słodzik)


Ponad to, zapisałam się na fitness z muzyką latynoską czyli zumbę. Połączyłam przyjemne z pożytecznym, nie dość że spalasz tłuszczyk przy fajnej muzyce, to jeszcze uczysz się ładnie poruszać swoim ciałem. W godzinę zumby, zważając na wagę mojego ciała, spalam około 500 kcal. Gorąco polecam!


A Wy jakie macie sposoby na schudnięcie?


Thinspiracje:
 

 
Często zadaję sobie pytanie kim jestem, ale jakoś nigdy nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi. Jednak czasami dochodzę do wniosku, że tak naprawdę jestem nikim. Niczym się nie różnię od milionów innych dziewczyn w moim wieku, wręcz przeciwnie, jestem od nich gorsza. Nie jestem tak ładna jak one, nie mam takiej szczupłej figury, nie ubieram się tak stylowo, nie jestem tak mądra, nie mam tak fajnych znajomych, nie mam pasji.
Nic.
Nikt.
Tylko Ja.

I właśnie to wszystko chciałabym zmienić. Odkryć w końcu kim jestem, odnaleźć samą siebie. Zmienić coś w sobie i swoim podłym życiu. Zaistnieć.


Motywacje do zmian: